2014. november 10., hétfő

Gaia és Kárpátia Kristály minőségének Teremtése - 2014. 11. 11. 19. 00 óra feladatai

a 2014.11:11-i,  a Föld 5. dimenziós Tér felé haladó emelkedési paramétereinek  meghatározását kérdezem...

"Mihály jelentkezem, holnapi feladataitok meghatározásáról hoztam útmutatásokat.
Engedjétek meg, hogy tájékoztassalak még az "értekezlet" résztvevőiről, kik a Galaktikus Föderáció és Spirituális Hierarchia képviseletében vannak jelen a kapcsolatban - MOST:
Hadraniel - a Magyarok Védő Angyala, Uriel, Jézus - Sananda, és Én, Mihály - a Spirituális Hierarchia képviseletében,
Juventus, Ariondel, Danubia, Asthar - a Galaktikus Testvéreitek képviseletében köszöntünk  Titeket!

Igen, ilyen komoly a holnapi nap itt e Földi Térben!

Hadraniel kíván szólni:

<< Drága, Szeretettel óvott Magjai Végtelen Teremtőnknek!

Erő és EGYsÉG.
Ez a Ti szellemi erőtök!
Ebben szükséges elől járnotok, s vezetni a FÉNY világába, a Fénykor társadalmába népek sokaságát!
Vállalásotok erre szól - s én erre hívattam mellétek!

EGYÉGETEKHEZ HÍVJATOK TUDATOSAN SEGÍTŐÜL!
NEVEMET KITÖRÖLTÉK EMLÉKEZETETEKBŐL!
ITT VAGYOK, S MUTATOM AZ UTAT, MELLYEL ATYÁNK, A VÉGTELEN TEREMTŐNK, ÜSTENGRI TERVÉT BETELJESÍTHETJÜK!

Hadraniel vagyok, ki arra hívatott, hogy Üstengri választott segítői, Tudásnak őrzői, a MAG nemzete beteljesíthesse rendelt küldetését!
Hívjatok vissza Nemzetezek Tudatába!
Hívjátok Szellemi Erőm tetteitek szolgálatába!
Ez EGYSÉG általam védett és támogatott erőteret óhajt!
Fogjátok meg kezemet, s hívjatok segítségül, szívetek sóhajával - és szolgálom Végtelen Teremtőnk Tervét általatok, bennetek, veletek!

Erőm segítségül hívása megsokszorozza EGYségetek megteremtésének lendületét, szeretetem és szolgálatom értetek, veletek és általatok munkálkodik a Fény Korának kiteljesítésében!>>


Mihály vagyok - ismét én szólok.

Éreznetek érdemes, milyen jelentőségteljes nap érkezik:
A z 5. dimenziós Tér megnyitása és összekapcsolása a Kárpát Földjének kerületén, a Föld Szívének Fénykori Kristály Minőséggé avatása lesz feladatotok!

Ahogyan Kárpát Földje Gaia felszínének szíve, benne a Pilis - Pálos - Pólus a szív ingerképző szerve (Szinusz -csomó).
Kárpát Hazátok Szív-minősége még vaskori, nehéz, és fáradt...
Földi időszámításotok szerinti 2014.11.11.-én, 19. órakor ezen szívet Krisztályszív minőségbe emeljük Veletek!

22.-én ezen szív működésbe lép!

(Danubia, a Galaktikus Tanács Szaturnuszi Véneinek egyike veszi át a szót)

Szent Koronátok, ki Gaia népességének Isteni Rend és Törvény Erőterét biztosítja, immár 2014. szeptember 11.-én Fénykori Kódjait felvette, 22.-én a Benső Földi Testvéreitek által őrzött Kristály Minőséget is felölelte, így számotokra immár a Fénykor rendelt minőségeit képviseli! Miként Őt szólítjátok, vagy Ő jelenik meg számotokra, immár egy fényesebb, erőteljesebb, finomabb minőségben mutatkozik számotokra!

Ezen Szent Korona minőség immár átitatta a teret Gaia körül, és lehetővé válik a Földfelszíni minőségek átírása, a Fénykor Kristály-tudatos minőségeivel!
Ez zajlik a holnapi estén!

Kárpát Hazának az alábbi területeit öleljétek föl Tudatotokkal, kinek módjában áll, a hívó pontokon fizikai megjelenéssel - amely az alábbi folyamatot segíti:

(Uriel szól)

Kárpát Földje teljes területe fölött nyitva áll a Menneyk felé vezető kapu. Ez még tavalyi munkásságotok eredményeként vált szabaddá. Azóta Angyalok seregei állnak vigyázva ezen kapu tisztaságára.
Itt a két világ összeér. (Tavaly decemberben valóban zajlott ilyen feladat... itt olvashatsz róla. Nagyváradon zajlott egy esemény... - Éva)

Ezen kapu meghatározott pontokon kapcsolódik össze Gaiaval, 11.11.-én.

Ezen pontok a következők:


  • Jászkarajenő
  • Pusztavacs
  • Bugyi
  • Budaszentlőrinc
  • Dobogókő
  • Győr
  • Sopron
  • Ják
  • Nagykanizsa
  • Vízvár
  • Pécs
  • Szeged
  • Makó
  • Gyula - Békéscsaba
  • Nagyvárad
  • Létavértes
  • Gönc
  • Martonyi
  • Feldebrő
  • Istenmezeje
  • Szurdokpüspöki
  • Budapest Ősök Tere (Regnum Marianum)
  • Drégely Vára
  • Márianosztra
  • Ősagárd
A megjelölt helyszínek fizikai bekötése szükségszerű, a többi helyszín és ezen települések által határolt területen minden pont Tudattal történő befogása jelentős eredményt hozhat.

Ezen pontokon szükséges lehívni az emelkedési szálakat, a Nagyvárad központú Feldebrő-Kolozsvár-Gyulafehérvári kiterjesztésű energia tengely alaperőiből. (Azt hiszem, ez a megadott linken megtalálható dologra utal - Éva)


(Ariondel veszi át a szót)

Kedveseink!
Úgy kell ezt elképzelni, mintha a Kaput Őrző Angyalok kötélhágcsókat engednének le, amelyeken kapaszkodva fel tudjátok Földeteket húzni az 5. dimenziós valóságotokba!

Szívetek minden szeretete, és odaadása ha kiárasztásra kerül, és tudatotokban ezen munkát, fizikai szinten pedig az alapvető bekötéseket elvégzitek - már elő is készítettétek Gaiát az emelkedésre!

(Juventus is szól, azt érzem, legszívesebben egymás szavába vágva szólnának, oly lelkesek)

22.-ére pedig eléritek azt a minőséget, áthangolódik Gaia oly mértékig, amellyel egy Egyetemes Örömünnepen, egyesített imaginációtokkal megindíthajátok Teremtéseteket, az Eseménynek nevezett folyamat megindítása felé!
A Kristályszív "elkészül", 11.11.-én majd a megdobban, és ezen kristály tudatosságú minőséget munkájával átdolgozza a Föld Testén - mint szívdobbanás a keringő vért a testben!

Hadraniel szól ismét:

EZT A FOLYAMATOT HATVÁNYOZOTT TELJESÍTMÉNNYEL KÉPES A MAG ELVÉGEZNI, HA EGYSÉGBEN ÁLL!!!

Ismét Mihály szól:

Köszönjük, hogy segítesz Nekünk megosztani az információkat, Éva.
Kérlek, jelezd Testvéreidnek, hogy miként javasoltuk a Fény Egysége felé vezető úton egymás üdvözlését, a Nap üdvözlését, és az elköszönést.
Kérlek, még ma tedd elérhetővé ezen információkat mindazok számára, akik a holnapi napra szeretnének veletek EGYütt dolgozni ezen a csodálatos és felemelő - szó szerint felemelő - feladaton.

A Végtelen Teremtő szeretete öleljen át Titeket!

Mihály és sokan szólnunk ma hozzátok, s örömhírrel érkeztünk!
Áldott munkálkodást kívánunk Nektek!"

Íme az égi javaslatok:

  • Üdvözlés EGYmás felé - A bennem élő Isten köszönti a Benned élő Istent (Namaste)
  • Fény legyen Veled







Nap Üdvözlése - Reggel:

Én VAGYOK.
Én EGY Vagyok.
Én a MINDEN VAGYOK.
Föld és Ég, Jin és Jang.
Én egyesítem Őket EGY testben.
Én teremtek mindent, És én is semmisítek meg.
Újfent teremthetek, majd megsemmisítem végképp.
Örökké létezem.
EGY vagyok a MINDENnel, és mégsem vagyok semmi sem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése