2015. május 22., péntek

Tanulságos levélváltás a Nemzet továbbhaladásáról...

Kedveseim!

A közelmúltban meghívást kaptunk egy találkozóra, amely arra hívatott, hogy egymással - a dolgok megvalósítását jelentő folyamatban - az álláspontokat ütköztessék a Nemzet felemelkedéséért felelősséget érző felek.

Vezetettségben éljük életünket...
Nem a népszerűség a célunk, és nem a szereplési vágy, a "spiriceleb" létforma.


Bár rendkívül fontosnak tartottam én, személy szerint a találkozót, és éreztem: 


Hozzá kell rendelnem Lényem legmagasabb kierjedésű aspektusát, és szellemem vezetését éberen figyelni szívemmel.
Szándékunk szerint menni akartunk. 
Ám forrást nem rendeltek hozzá, így nem mentünk.

Meghívómmal ezt követően az alábbi levelezést folyattuk, melyet most  meg kell osztanom Veletek.
A neveket csak kezdő betűkkel jegyzem, de aki figyeli a folyamatok résztvevőit, nem lesz kérdés - kik állnak a "betűk mögött".

Íme leveleink.

Drága J. Bácsi! 

Bár minden reményem szerint elindultunk volna holnap, de forrásunk már nincs az útra keléshez.
Fontosnak érzem pedig helyére tenni a dolgokat, mert így nem fogunk előbbre jutni.
Az én számomra küldött útmutatások arra vonatkoznak, hogy a június 18.-i időpont egy rendkívüli lehetőséget rejt magában, ha érettek vagyunk rá.

Ez a Feri tárgyalásának napja.

Ekkorra már egy zászló alá kell rendeződnünk, és az általa faltörő kosként előretolt erőket át kell fordítani a térbe.
Nincs más válsztás.

Utána lehet finomítgatni, de ezeknek az "kié az igazabb igaz" dolgoknak már véget kell vetni.
A Gondoskodó Magyarország egy vezérfonál. 
Erre kell haladni. 
Nem H. J. felé, nem G. T. felé, nem Orosházi Feri felé, hanem hallgatni az útmutatásokra és azt tenni, amit mutatnak felénk.
Számomra a Kárpát haza dolgainak alapvetései érkeznek.
Az alap erők és irányvonalak a gyakorlati megvalósításhoz.
A lehíváshoz.

Az út ki van dolgozva a fordítást követő időszakra.

De szégyenletes, hogy nem tudunk Magyarhoz méltóan cselekedni.
Most főznöm kell a gyermekeimnek valami vacsit.
Ezeket kellene elmondanom Nektek.
De nem tudok felmenni holnap
Esetleg talán majd T. egy Oscarral...
csütörtök 6:05

Kedves Éva! 
Méltatlanul hoztál kellemetlen helyzetbe azzal, hogy az utolsó pillanatban mondtad le a részvételt. 
Mivel meghatározott számú meghívást adhattam ki, ez azt jelenti, hogy kettővel kevesebben lesznek az én meghívottjaim. 
Küldetésem az irányítás közvetítése (kündü-feladat). 
Ez az arisztotelészi hármas kérdésre adott választ foglalja magában, tehát a "hogyant" is. 
A vezető megléte nélkülözhetetlen a Szent Korona Országának újjáteremtéséhez, hiszen a gyula-feladat kettős egységet alkot a kündü-feladattal. 
Leveledben Feri és G.T. által elmondottakat ismétled meg. Remélem, a mai vitáról készült videot megnézed, mert ezzel kapcsolatban fogom ismét elmondani az irányítás-vezetés kettős egységének lényegét, amit a jelenleg látható gyula-feladatra vállalkozók nem fogadnak el. 
Márpedig, amíg olyan ember nem áll mellém, akinek a vezetéshez van készsége és alázata a feladathoz (ami abban mutatkozik meg, hogy elismeri: neki nem az irányítás, hanem a végrehajtás a Küldetése), addig ugyanaz ismétlődik, mint ami legalább tíz embernél az elmúlt negyed évszázadban. 
A június 18-tól ezért ne várj áttörést. 
Szeretettel, H. J
csütörtök 8:22

J. Bácsi! 
Az anyagi feltételeket Istenünk rendeli. 
És ehhez nem adott. Ezen el kell gondolkodni. 
Ahogyan azon is: 
Vajon célravezető-e ennyire mereven, és az energetikai folyamatok figyelmen kívül hagyásával röghöz kötötten haladni valami mellett, vagy nem. 
Nem G. T., nem H. J., sem senki nem ismeri Isten Tervének minden részletét. 
És én azt érzékelem: 
Mindenki a saját emberi aspektusából akarja megmondani az ABSZOLÚT IGAZSÁG ÚTJÁT.
Aki önmaga igazságát megkérdőjelezhetetlennek érzi, éretlen a vezetésre. 
Istenünk az EGY Isten az, kinek terve tökéletes, mi pedig csak gyarló és tökéletlen kis porhüvelyek vagyunk, egoban tobzódva.
Feltétel nélküli bizalom Isten felé, és hagyni, hogy mutassa az utat!
Nem nekünk kell építeni egyenlőre az utat. 
Arra még nem érett a helyzet. 
Egyenlőre a helyzetet kell éretté tenni bármire.
De ehhez egy rendkívül fontos lépés lenne a valódi EGYségben létezés és gondolkodás azok részéről, akik erre hivatottak.
Ne akarj addig semmit vezetni J. Bácsi, míg éretlen a helyzet. 
Előbb neveld föl Magodat Te is, G. T. is és bárki, hogy megteremthessük a kibontakoztatás energetikai alapjait. 
Ez az EGYSÉG nélkül nem megy.
És azt nem úgy fogjuk megteremteni, hogy egymás igazságait méltatjuk, vagy épp ellenkezőleg.
Ha ezt nem vagy képes megérteni, akkor nem akként jársz el, amit Neked szánt az Isten annak Rendelt idejében.

Hiába tolod be a térbe a Gondoskodó Magyarországot, vagy G. T. a maga elképzeléseit - nem fog megvalósulni semmi. Mert a megvalósuláshoz szükséges szellemi erőtér megteremtésében Ti nem vesztek részt ezzel a hozzáállással, hanem épp bontjátok vele a már felépített energiákat.
Minden energia. 
Szent Korona Őfelsége is.
És ha nem ebben a vetületben gyökerezik a cselekvés - hogy hogyan is szolgálom leginkább mindazt, amit gondjaimra bízott az Isten - hanem csak tolom és tolom a saját hibás gondolatrendszeremet a Térbe - és mindazt, amin évek óta sok-sok MAG dolgozik, szépen lebontjátok. 
Ez a TI egyéni felelősségetek.

Nem másokra mutogatva, hanem önmagunkon elkezdve a benső munkát, és azt tartva legfontosabbnak, hogy mindig figyeljek a folyamatok haladására az erőtérben - és minden lépést az arra rendelt és megfelelő időben tegyek meg, nem akkor, amikor ÉN gondolom: 
Ez az az érettség és minőség amit akár Kündü, akár bármi és bárki legalsó hangon el kell hogy érjen. 
Hogy "Ne az én akaratom legyen meg Uram, hanem a Tied."
Ha ez lesz a mondanivalód gyökere, és benned is, G. T.-ben is meglesz az alázat az EGY ISTEN Tervének legtökéletesebb megvalósításához, akkor lesz értelme összegyűlni.
Nem a Föderáció/konföderáció és egyéb alkotmányozási kélrdések pillanatnyilag a legfontosabbak!
Hanem hogy egyáltalán képesek vagyunk, képesek vagytok-e arra, hogy mindezt ehhez méltóan, és alázattal kezeljétek.
  • Mindaz, amiért nem halad ez a folyamat - benned, és az EGYMÁSban nem önnmagát, hanem 
  • az elkülönültséget látó  és hozzáállást képviselő, 
  • önmagát megalázni képtelen 
  • és abszolut emberi szintről, Isten Útmutatásait és a benső utat megkerülve  

haladni próbáló MAGok által kialakított erőtérnek köszönhető.

Mi magunk vagyunk a sikertelenségünk kovácsai...

Nem engednek el, mert nem érett a helyzet az érdemi vitára.
Viszont június 18-ra nagyon is össze kell magunkat szedni!
Mert ez a nap rendkívüli tartalékok felszabadítását jelzi előre!

Ha kész vagy az Isten Tervét a rendelt módon és alázattal szolgálni, akkor erre készülj! 
Nem lesz addig Gondoskodó Magyarország, míg Te Magod nem változol, J. Bácsi!
És Nem másban kell meglátni elsőként a hibát! Önmagunkban... Csak ekkor változik körülöttünk és általunk a Világunk.
Mindez G. T.-ra, G.G.B-ra és sok mindenkire vonatkozik. Rám is.

Ha neheztelsz távolmaradásom miatt - emberi gyengeséged fokmérője. 
Az EGY Isten rendelte így. 
Én egész életemet Neki ajánlottam föl - Életemet, javaimat, - és már a szolgálat teljes megélésében létezem.
Az EMBERISÉG szolgálatában. 
Nem az Én Ügyem szolgálatában...

Szeretettel Ölellek:
Lőrincz Éva - ki leírtam e sorokat, de nem én volta az ERŐ mögötte. Hanem valami sokkal magasztosabb...

54 perce

Kedves Éva! 
Nem vagy abban a helyzetben, hogy pálcát törj felettem. Erődet csaknem teljesen elvesztetted, és ezért önmagadat okolhatod. 
Szeretettel, H. J.

Drága J. bácsi! 
Az erőm az enyém, és nem a Te ítéleted az, amely ezt mérlegre teszi. 
És hogy ki kit okolhat és miért - teljesen mindegy. 
Emberi elme fogalmazza ezeket a gondolatokat, amely mindent mérlegel. Én az elme uralma alól felszabadultan létezem. 
Szolgálatomat pedig nem mások megítélése szerint teljesítem, hanem Isten Tervének megfelelően.
Nem az én akaratom az, amely meg kell hogy legyen... Ezt Neked is érdemes lenne alapállásként lényedben gyökereztetni.
Aki egyedül maradt Önmaga makacsságával és elméjének rémuralmával, és a reá bízott feladatot megrekeszti - az nem én vagyok. 
És mielőtt teljesen belelovallnád magodat abba, hogy ÉN, azaz ÉVA szóltam a Neked küldött sorokban, akkor azt kell hogy mondjam: 
Épp az az ERŐ és ENERGIA volt jelen a sorok írásakor, akit-amit az általad továbbküldött és önmagodat alátámasztani igyekvő - általad kiemelt soraim mögött is éreztem. 

Tudod, J. bácsi: 
Én nem népszerűségre esküdtem. 
Csak arra, hogy igaz legyek.
És Te sem vagy abban a helyzetben, hogy ítélkezz. 
Még Önmagodat sem szereted... Embertársaidért akkor hogyan tehetnél szeretettel?... 
Szent Koronánk szellemisége szeretet alapú. 
A TE gondolkodásod az elemzésen nem képes felülemelkedni, és már belátni saját gyengeségeit és hibáit sem. Aki egyedül van - az TE vagy... És ezt valóban magodnak köszönheted. 
Kündü?
Hm... 
Először EMBER. 
Aztán Magyar ember. Vezetettségben szolgálatot teljesítő, alázattal létezésben. 
Kündüvé nem önmagát teszi az ember.... Hanem méltóvá válik rá. 
Szeretlek, J. bácsi, de nem vagy abban az emberi minőségben még, amivel Te ezzé válsz. 
Nem kenyerem a hízelgés. 
Nagyra értékelem munkádat. 
De megrekedtél, ezért íratták le velem a múltkori sorokat. Nem én írtam... 
S ha Te csak azt érzed magodénak, ami Téged igazol, a többit pedig nem fogadod el - az nem az én felelősségem. Mindenki saját döntéseiért és gondolataiért felel. 
TE IS. 
Nekem nincs más dolgom, mint továbbadni az útmutatást. Mindenki azt kezd vele, amit érettsége enged. 
Neked az ítélkezésre futja.
Elfogadom.
Kívánok Neked alázatot, szeretetet, és megbékélést. 
Mert enélkül eltékozolt 25 évet tudhatsz Magod mögött, s munkádat már nem te fejezed be...

Őszinte tisztelettel és szeretettel:

Lőrincz Éva

>>  Ezt kb 2 órával később írom:
Visszaolvasva saját soraimat a végén, amit a feladónak írtam, érzem benne a kicsi, emberi énem energiáit...
Erős, és karcos.

(Neked az ítélkezésre futja...
...eltékozolt 25 évet tudhatsz Magod mögött, s munkádat már nem te fejezed be...)

Méltatlanul karcos, de nem engedik kitörölni, hanem előttetek kell szembesítenem Magomat vele.

J. Bácsi munkája felbecsülhetetlen érték.
Irányelvek egész sora. Ám valóban önnön célját akadályozza megvalósulni, s hiába volt a 25 év küzdelem, ha nem engedi kibontakoztatni hozzá - a rendelt időben - az erőteret. Emiatt pedig ezen emberi létének idejében megélni annak kiteljesedését - lehetőségét veszti.

A folyamatokba bele kell simulni, tudni kell követni, hogy ne mi magunk legyünk benne a bontó erő, az akadály.

LÁTNI, ÉREZNI KELL AZ ISTENI SÓHAJT!
ÉS AZZAL HALADNI.

Az önjelölt vezérek ideje letűnt.
Már más - az EGY- be visszatalálás erőivel szükséges és ajánlatos haladni.
A régi energiaminták mátrixa bomlik, és ebből építeni az új REND-SZERT: Éretlenség.
Ezt ki kell mondani. de lehetőleg szeretettel. Ego nélkül.
Ebben én hibáztam. 
A hibáinkkal és gyengeségeinkkel szembenézni kötelességünk, nem gyengeség és elvtelenség. 
Az emberi ítélkezés pedig gyermeteg, és méltatlan a célhoz, amelyért dolgozunk.
Köszönöm a nekem szánt tanítást - hálás vagyok érte, hogy lehetőséget ad felismerésére és kiemelésére jelen földi létezési síkom energiáiból.
Hiszen a cél - legtökéletesebbre csiszolni magomat, hogy kevés hibátval tudjak eszköze lenni a Végtelen Forrás Tudatának itt, és most. >>

Gyerekek...

Június 18. komoly lehetőséget kínál. 
Ha felnövünk hozzá... Megjegyzem - Sokat elmulasztottunk már.
Először befelé, aztán EGYSÉGben, Teremtő Minőségünk Egységében...

Senki sem különálló sziget...


Mindaddig csak toporgásban leszünk, míg a felébredettek EGY-ként nem pulzálják ki azt az impulzust a TÉRbe - 

A Végtelen Teremtő Ősforrás tudata vagyok.
Vele, általa és benne létezem.
Veled, általad benned is létezem.
EGY vagyok VELED.
A Végtelen Teremtő szeretet-sóhaja vagyok - és szerelmemmel átölelem az összes létezőt, hiszen EGY velem!
És ezen a Földön Békét teremtek.

S mindaddig, míg csak magyarázzuk a bizonyítványt, nem éljük - addig csak ámítjuk magunkat.

Én is beleesem olykor ebbe a hibába.
De önvizsgálatot tartok lényemben, mert sok múlik rajtam.
Mindenkin.
Nincsenek jelentéktelen gondolatok.
Nincsenek elhanyagolható részletek.


Orosházi Feri pere nem róla szól...
Eszköz Ő is csak Isten Tervében.
Arra, hogy az EGY CÉL összeforrassza EGY-gyé a MAGYAR SZÍVEKET, ÉS KIÁLLJANAK, MUTATVA:
EGY VAGYUNK AZ ISTENI IGAZSÁG ÉS REND ZÁSZLAJA ALATT


NEM VÁRNAK MÁST, CSAK HOGY EZEN JEL ALATT ÁLLJ KI A LEGKÖZELEBBI VÁROSHÁZA ELÉ, CSÖNDBEN, MÉLTÓSÁGGAL, HITTEL, TARTÁSSAL!

JELEZD VELE:

ÉBREN VAGYUNK!
ERŐSEK VAGYUNK, MERT EGYEK VAGYUNK AZ ISTENI TÖRVÉNYEKBEN!

2015. május 9.-én útmutatásul küldte Isteni Önvalónk teljessége - amelyben mind EGY vagyunk - hogy az IDŐ ELÉRKEZETT.

Emlékeztek még a Hazatérés Himnuszára?

"Lelkem már hófehér, terheit letette,
Készen állok már Égi Menyegzőmre.
Hitem erős váram. Élem IGAZ létem.
Égi Édesanyám oltalmát felvettem.
Szeretetem túlér Önnön korlátomon.
Lelkem békéjében nincs, mi korlátozzon.
Félelmem nincs többé! Kétségeim szállnak!
Égi Anyánk! Magjaid immár készen állnak!"



Hm...
:)
2 éve erre kérlel minket az EGY közös eredet, a Forrás...


Kb. 12 éve írtam egy verset...
Akkor még tudatosodásom rendelt idejének kezdetén voltam...

Megkeresem Nektek. És kiteszem..
Most értem igazán, miről írtam akkor...
Ihletett pillanatokban tudtam írni akkoriban... 
Mintha valaki meg kívánt volna szólalni belőlem...
:)

Szeretlek Titeket.
Készüljünk június 18-ra teljes odaadással!


2 megjegyzés:

  1. Mérhetetlenül megvagyok döbbenve.Nem értem a fenti vitát? Mi történik közöttetek? Miért nincs közös nevező? Értetlenül állok a vitázás felett. Nem egy célért dolgoztok,

    VálaszTörlés
  2. Az Erő szava után csönd van.Lehajtott fejjel születik meg szívünkben az alázat.Kicsorduló könnyeinkben a hála, Isten bèkèjèt hinti a világra.

    VálaszTörlés