2015. október 21., szerda

Hogyan tovább?

Namaste, Kedvesek!

A mai nappal új felületre kell áttérnem.



Elmúlt heteinkben arra igyekeztek felkészíteni, hogy Kárpátia hajóját miért és hogyan kell majd elvezetnünk a süllyedő világ segítségére, Párhuzamos Univerzumaink együttműködésével.

Az EGYSÉGben munkálkodás halad, hála egyre több fénymagunknak, aki munkába áll, s azoknak, akik felnevelkedtek, hogy vezethessék Őket, lámpásokként.

Mérhetetlen büszke vagyok mindenkire, aki töretlen erővel és hittel folytatja a munkát...

S ha kétségeitek is léptek fel hallgatásunk miatt felőlünk, és távolabb sodort a feladatok tengelye - és a szívemben épp oly szeretettel és büszkeséggel gondoltam Rátok, mint ezelőtt.
Miközben tudtam jól - hitetek bennünk gyengülhet, s talán megítélitek - hibásan - hallgatásunk mikéntjét és miértjét, tudtuk jól, hogy ennek így kell lennie.
Nem népszerűségre esküdtünk. Amire mi vállalást és kinyilatkoztatást tettünk - odaadó szolgálatra... Mely most ezt kívánta meg. A feledésbe merülést, a kíváncsi szemeket, szíveket.

Amikor telefonon jeleztem, kérve kapcsolódást - kérésre tettem.
Hatalmas erőket kellett mozgatni egy rendkívül komoly tengely kiépítéséhez, - egyik nemes lelkű társunk fogadta kinn éjjel . amely rendkívül komoly védelmet igényelt, a segítségetekkel hatalmas fényerőt az előkészítéshez, és a folyamat még másnap is megkívánta a helyreállítási munkákat... 

Arra kérnek, írjam le: 
A kétségek erői, - mely ekkor bennetek fölmerült - egyensúly ingadozással jártak e tengely megalkotásában, emiatt komoly rés keletkezett a Bükkben, melyet lezárni volt szükséges. Begyógyítani...
Arra kérnek, tudassam:
Nincs már én feladatom, Ő feladata, Csakis A FELADAT van, melynek részesei vagyunk mindahányan. 
EGY a FELADAT, csak a kéz ujjai vagyunk mindahányan. :) És csodálatosan dolgoztok mindahányan. Csak tudnunk kell megbecsülni a bizalmat EGY-MÁS felé. :)

Az útmutatásaimnak megfelelően én a továbbiakban az EGYsÉG feladattengelyére vonatkozó közléseket ezen a felületen, az Univerzumaink együttműködésre vonatkozó ismereteket és közléseket a másik energiában egyenlőre külön álló felületen fogom közölni.

Mindenkinek kívánunk további csodálatos munkát, tapasztalásokat, és szeretetet.

Isten Áldásával

Éva
Tibor







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése